Saturday 26 November 2016

hai hai hai

Assalamualaikum

     Sebenarnye untuk 2-3 hari ni saya tak berapa sihat. Batuk2 maybe sebab dok makmal kimia lama sangat. Ye la budak2 student tengah nak siapkan projek akhir diorang. Tengah kejo due date latew. Jadi saya pon kena la gak tempiasnye. Alhamdulillah ada minyak herba asmak sapu2 kurang gak la batuknye. Tengok bukan sekadar anak budak yang guna tapi bapak budak pon leh guna hihi.
    Ok saya sambung citer pos aritu. Lepas asyraaf asyik amik neb pastu berkali-kali kena tahan mula la cari rawatan alternatif. Terjumpa la dengan minyak herba asma mujarab. Alhamdulillah memang mujarab. Sapu2 je selang 5 minit asyraaf terus muntah. Nampak la segala lendir kahak kuar sama. Lepastu baru la nampak nafas die ok sikit.
     Selepas itu beransur hari demi ari asyraaf dah kurang semput dan tak perlu amik nebulizer. Dalam hati terdetik lagi bagus ubat alternatif dari ubat moden huhu. Mmmm mesti ramai yang pelik sebab yang saya promote sekarang  minyak herba asmak. Ok next pos saye citer erk. Gambo kat bawah tu saje je post makmal yang saya dudok hehe :)

No comments:

Post a Comment